РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП У м. ЧЕРНІГОВІ

06.11.2019
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП У м. ЧЕРНІГОВІ

Відповідно до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, затвердженому рішенням  міської ради від 29 грудня 2016 року № 14/VІІ – 8 (зі змінами та доповненнями), з метою вивчення громадської думки щодо з’ясування чинників, що впливають на якість обслуговування суб’єктів звернення та удосконалення роботи по їх обслуговуванню у Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова з 15.10.2019 по 25.10.2019 було проведено анкетування - опитування відвідувачів Центру шляхом відповіді на запропоновані питання в паперовому вигляді.
Участь в анкетуванні взяли 392 відвідувача, що складає 9,6 відсотків від загальної кількості виданих талонів на обслуговування в Центрі (4073) за період проведення анкетування.
В цілому роботу ЦНАП оцінили:
- позитивно з оцінками «дуже добре» і «добре» відповідно 191 і 178 відвідувачів, що становить 94%;
- «задовільно» - 18 (4,5%);
- негативно з оцінками «погано» і «дуже погано» відповідно 4 і 1 відвідувачів, що становить 1,3% від загальної кількості опитуваних.
Якістю обслуговування, компетентністю працівників ЦНАП задоволені 387 (98,7%)  і не задоволені 5 (1,3%) відвідувачів.
З метою якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів керівництвом Центру ретельно опрацьовані всі пропозиції, зауваження та скарги, які були вказані в анкетах для покращення роботи учасників Центру надання адміністративних послуг. 


Також звертаємо увагу, що відвідувачі ЦНАП можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг,  вказати свої побажання на офіційному порталі адміністративних послуг міста Чернігова https://www.admincher.gov.ua (сторінки «Зворотній зв'язок», «Питання та відповіді») та сторінці Facebook.