Присвоєння та зміна поштових адрес об'єктам нерухомого майна (присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна, які знаходяться у спільній частковій власності)

  1. 1
    Заява щодо присвоєння або зміни поштової адреси об'єкту (об'єктам) нерухомого майна до виконавчого органу міської ради на ім’я міського голови
  2. 2
    Засвідчена належним чином копія довіреності, у разі подання заяви та пакету документів уповноваженою особою
  3. 3
    Копія правовстановлюючого документа, який посвідчує право користування або власності на земельну ділянку (з відповідним цільовим призначенням), засвідчена в установленому порядку
  4. 4
    Копія правовстановлюючого документа, який підтверджує право власності заявника на об’єкт нерухомого майна
  5. 5
    Копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна, виконаного спеціалізованою організацією
  6. 6
    Копія генерального плану розміщення об’єкта будівництва (у разі наявності)
  7. 7
    Довідка комунального підприємства «Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради та інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно щодо відсутності вже зареєстрованого у місті Чернігові об’єкта нерухомого майна за адресою, яку передбачається присвоїти (адресу, яку передбачається присвоїти необхідно уточнити в управлінні архітектури та містобудування міської ради).
  8. 8
    Копія договору про порядок володіння та користування майном (будівлею, квартирою тощо) між учасниками спільної часткової власності або договору про поділ майна між співвласниками, засвідчена в установленому порядку, або рішення судових органів про поділ майна між співвласниками чи виділення частки в натурі
  9. 9
    Інші документи, у разі необхідності