Зачекайте...
-
Головна
-
За сферами надання
-
Соціальна сфера
-
Анулювання свідоцтва про право власності на житло
-
Необхідні документи
Анулювання свідоцтва про право власності на житло
-
1
Заява від усіх, хто брав участь у приватизації житла
-
2
Копії паспортів власника та членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження)
-
3
Копії реєстраційного номера облікової картки платника податку, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це контролюючий орган і мають відмітку у паспорті)
-
4
Правовстановлюючий документ (свідоцтво про право власності на будинок, квартиру, кімнату в квартирі)
-
5
Довідку з ТОВ «Трудовий колектив Чернігівського обласного бюро технічної інвентаризації» щодо характеристики права власності, якщо приватизація житла здійснювалась до 01.01.2013 року
-
6
Копія рішення про намір прийняття житла до комунальної власності міста
-
7
Квитанції про нарахування оплати за управління будинком та за житлово-комунальні послуги за останній місяць та копії відповідних квитанцій, що підтверджують оплату за них (перевіряє адміністратор ЦНАП). Особиста присутність з паспортами всіх членів сім’ї, починаючи з 14 років